0
Вход и Регистрация
livrare gratuita la comenzile de peste 250 lei
livrare gratuita la comenzile de peste 250 lei

Termeni si livrare

Dacă întâmpinați o problemă la imprimarea formularului, vă rugăm să scrieți cererea dumneavoastră
pe avizul de însoțire primit cu produsul. Dacă doriți o rambursare, vă rog frumos să specificați contul
dvs. bancar cu numele titularului, iar dacă doriți să primiți un alt produs în schimb - este necesar să
scrieți denumirea produsului, culoarea și mărimea articolului dorit. Termenul maxim de procesare a
comenzilor returnate este de 48 de ore de la data primirii către noi. Avem nevoie de el pentru
procesarea tehnologică a expedierii dumneavoastră. Imediat după finalizare, veți primi informații
prin e-mail. Livrările primite vineri sunt procesate în prima zi lucrătoare. Livrările trimise incorect
(fără documente și o descriere a solicitărilor clientului) vor fi procesate cu întârziere.

Schimb cu altă mărime sau cu alt produs.

În cazul în care un client dorește să schimbe mărimea bunurilor comandate și primite sau dorește un
alt produs, clientul are posibilitatea de a schimba bunurile achiziționate în termen de 14 zile de la
primirea acestora. Cumpărătorul este responsabil doar pentru valoarea redusă a mărfurilor cauzată
de testarea lor diferită de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și buna
funcționare a acestora. Mărfurile returnate trebuie să fie cu etichete, în stare bună de vânzare,
nepurtate sau spălate, călcate, rupte, curate și fără mirosuri neplăcute (cum ar fi creme, parfumuri
sau fum de țigară etc.). Expedierea trebuie să fie însoțită de: o chitanță de mărfuri și un formular
pentru retur, reclamații și schimburi. În cazul returnarii si schimbarii comenzii, serviciile de curierat
vor fi plătite de către client. Clientul are dreptul de a înlocui un articol cumpărat cu un produs
(produse) selectat(e) de magazin, indicând produsul (produsele) dorit(e) în formular. În cazul în care
clientul dorește să înlocuiască un produs cu un alt produs, mai scump decât cel returnat, exza.ro
deduce suma plătită inițial de client pentru produsul/produsele respective și îl informează pe client
cu privire la valoarea finală a plății suplimentare.
VĂ RUGĂM, NU PLASAȚI O ALTĂ COMANDĂ PE SITE!
Toate aspectele legate de schimbul și returnarea produselor pot fi discutate prin e-mail
[email protected].
Dacă aveți nelămuriri, puteți suna la telefon:…………….
Dacă condițiile de mai sus nu sunt îndeplinite, înlocuirea nu va fi posibilă!
 

Anularea comenzii 

Clienții magazinului online EXZA.RO pot returna un articol achiziționat în termen de 14 zile de la data
primirii. Utilizatorul este responsabil pentru valoarea redusă a bunurilor cauzate de testarea
acestora, altele decât ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și performanțele
bune. Produsul returnat trebuie să fie în stare bună, să nu fie purtate, spălate, călcate, rupte, să fie
curate, fără mirosuri (cum ar fi creme, parfum sau fum de țigară etc.). Următoarele trebuie să aibe
atașate la transport: o chitanță și un formular de returnare, cerere și înlocuire. În cazul înlocuirii sau
anulării comenzii, clientul plătește serviciul de curierat către exza.ro.
Formularul de retur trebuie introdus în colet cu produsul. Valoarea mărfurilor returnate se
rambursează în conformitate cu dispozițiile articolului 54 și următoarele din Legea privind protecția
consumatorilor. 
Reclamații
Reclamația poate fi depusă în cazul unor defecte de fabricație stabilite de bunuri trimise, produsele
greșite, altele decât cele (trimiteți prin e-mail fotografii ale produsului (produselor) la adresa
specificată mai sus). În cazul unui produs primit cu defect sau lipsă, vi se va face înlocuire pentru
același produs comandat. Revendicările pentru mărfurile deteriorate în timpul transportului sunt
considerate numai pe baza unei declarații de plângere formulate în prezența unui curier. În cazul unei
reclamații, vânzătorul își asumă valoarea serviciilor de curierat pe cheltuiala sa. Trimiteți-ne imaigini
înainte de a contacta operatorul nostru pentru a specifica modul de returnare în cazul unei
reclamații. Revendicările sunt acceptate în conformitate cu procedura descrisă la articolul 122 și
următoarele din ANPC.
 

  1. Returnarea coletelor cu plata ramburs de către firma exza.ro nu sunt acceptate.
  2. Returnarea produselor se poate face cu orice firmă de curierat sau prin Poșta Română (taxa
    pentru retur vă comunică doar firma de curierat sau poșta Română cu care discutați)
  3. Returnarea produselor de către clienți la adresă nu sunt acceptate.Primim colete doar prin
    curier sau poștă. 
  4. La returnarea și înlocuirea nu sunt supuse nici ciorapi, dresuri, piese mai mici de lenjerie de corp
    (chiloți, boxeri,), bijuterii, set halat+bikini, costumele de baie (înot)și cămășile de noapte nu se
    returnează.
  5. Transferurile de bunuri returnate, care sunt din cauza ambalajelor necorespunzătoare au fost
    deteriorate în tranzit vor fi returnate și plătite de către client. Ambalați cu grijă expedierile pentru a
    asigura rezistența în timpul transportului.
  6. După acceptarea produsului returnat vă trimitem un e-mail informati că am primit coletul și vă
    returnăm suma necesară în termen de 14 zile în ordinea descrisă la articolul 54 și următoarele din
    ANPC. Se restituie doar contravaloarea produsului/lor, nu și taxa de transport.
     
    Produsele care, datorită ambalajului necorespunzător, au fost deteriorate în timpul expedierii, vor fi
    returnate și plătite de către client.
    Toate coletele care se returnează către exza.ro, trebuiesc bine împachetate pe timpul transportului:
    EKS-ZA EOOD
    Bulgaria, Oraș.Peshtera , cod poștal 4550
    Strada. Dimtcho Debelyanov 6
magnifier